Pyszne i Zdrowe Naleśniki Kokosowe

Masz ochotę na pyszną, zdrową i zarazem szybką do zrobienia przekąskę ? Przygotowanie naleśników kokosowych nie zajmie Ci dużo czasu, a kiedy już je zjesz, Twoje kubki smakowe oszaleją.

Najważniejsze, że będzie to zdrowe, bezglutenowe, bezlaktozowe jedzenie, które może zastąpić normalny posiłek a także zaspokoić pragnienie na coś słodkiego.
Składniki:


Przygotowanie:

Ubijamy jajka z ksylitolem/erytrolem, dodajemy mleko oraz mąkę. Porządnie mieszamy. Wsypujemy wiórki kokosowe, cynamon i miksujemy na jednolitą masę. Dorzucamy owoce.

Rozgrzewamy patelnię z odrobiną oleju kokosowego (20 gramów), aby placuszki się nie przyklejały. Smażymy, przekładając w trakcie na drugą stronę, aby ładnie się zarumieniły, bez przypalenia.

Placuszki są sycące i pyszne. Możemy je podawać również z owocami lub musem, wedle uznania.

Przygotowanie przekąski zajmuje niecałe dziesięć minut :)
Smacznego !

Zobacz również: Zapomnij o nudzie na fitnessie - ćwicz bokwę

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

10 źródeł węglowodanów, o których warto wiedzieć Zdrowe odżywianie – czyli jak i co jeść żeby nie zbankrutować w 20 punktach Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Z czym do chleba? Trzy przepisy na fit pasty kanapkowe Granola - sprzymierzeniec odchudzania czy przyczyna otyłości? Wegański fast food - tortilla Brownie z batatem i rodzynkami Chcesz schudnąć? Włącz do menu te superprodukty Przepisy Anny Lewandowskiej i Ewy Chodakowskiej na zdrowe dania Dietetyczne kulki owsiane Zdrowe dania, które możesz przygotować w 10 minut (a nawet szybciej) 6 zalet zielonych koktajli Zdrowe zamienniki niezdrowych produktów 3 pomysły na obiad za 8 złotych z menu Ewy Chodakowskiej CHLEB NA DROŻDŻACH CZY NA ZAKWASIE? Przygotuj się na wiosnę Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą Zdrowe produkty spożywcze o działaniu anti-aging Przepis na „witaminowego shota” 5 fit śniadań z płatków owsianych Przekąski i desery dla sportowców Koktajle Ewy Chodakowskiej poniżej 430 kcal Sałatka ze słoika – pomysł na zdrowy lunch do pracy Dietetyczny makaron z wędzonym łososiem

Popularne w tym tygodniu:

5 fit śniadań z płatków owsianych Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Zdrowe dania, które możesz przygotować w 10 minut (a nawet szybciej) Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą 3 pomysły na obiad za 8 złotych z menu Ewy Chodakowskiej Z czym do chleba? Trzy przepisy na fit pasty kanapkowe Koktajle Ewy Chodakowskiej poniżej 430 kcal Produkty, od których możesz być uzależniony ze względu na znak zodiaku Zdrowe zamienniki niezdrowych produktów Smoothie, które oczyszcza jelito grube i wysmukla talię Przepisy Anny Lewandowskiej i Ewy Chodakowskiej na zdrowe dania Pyszne i Zdrowe Naleśniki Kokosowe